آیا نیاز به نوشتن صفحه "درباره من" دارید؟ این یکی از مهمترین مؤلفه های  نمونه کارها ،  وب سایت یا وبلاگ شما است. اینجاست که کارفرمایان آینده نگر ، مشتریان بالقوه ، کاربران وب سایت و سایر ارتباطات حرفه ای و شخصی برای یادگیری این که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهند ، می روند. و این یک منبع ایده آل برای تبلیغ برند حرفه ای شماست .


نوشتن صفحه یا بخش "درباره من" برای خودتان هرگز آسان نیست. با این حال ، خبر خوب این است که اگر فرمول و نکاتی را در زیر دنبال می کنید ، می توانید بدون تلاش زیاد ، بیانیه جذاب "درباره من" تولید کنید. در اینجا نحوه نوشتن صفحه "درباره من" که می توانید به آن افتخار کنید ، آورده شده است.


چرا صفحه "درباره من" ایجاد می کنید
آیا شما باید یا نباید تلاش کنید تا صفحه "درباره من" ایده آل خود را بسازید؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید تلاش بیشتری کنید (و شاید هم نباید).


چرا؟
این یک منبع ایده آل برای تبلیغ برند حرفه ای و خود به عنوان یک مقام است.

مشتریان ، کارفرمایان و سایر افراد بالقوه می توانند به صفحه "درباره من" مراجعه کنند تا اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند.

چرا که نه؟
اگر صفحه "درباره من" بیش از حد به شما متمرکز شود و نه بر آنچه می توانید به خواننده خود پیشنهاد دهید ، می تواند ترافیک را از دست بدهد.

اگر به سرعت به نظرات یا درخواست تماس با شما پاسخ ندهید می توانید افراد را دور کنید.

شروع کار: راهنمای گام به گام
صفحه "درباره من" باید منتقل شود:


شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید
چگونه به آنجا رسیدید
جایی که شما به دنبال بعدی هستید
از آن برای توصیف اعتبار ، تخصص و اهداف خود استفاده کنید. بهترین راه برای شروع چیست؟ تمرین های زیر می توانند در کشف همه موارد مفید باشند و به شما کمک می کنند بر اساس مخاطب مورد نظر خود تعیین کنید که چه مواردی را شامل شوید.

برای هر سوال حدود پنج دقیقه وقت بگذارید. شما می توانید از جواب های "مثال" استفاده کنید تا تصوری از این جواب در فرم نهایی آن به نظر برسید اما حتما از کلمات خود استفاده کنید. 

1. در حال حاضر چه کاری انجام می دهید (با توجه به شغل خود) و چگونه به آنجا رسیدید؟
پس زمینه شما چگونه شما را منحصر به فرد می کند؟

مدیسون بلکستون مدیر بازاریابی برند است و دارای تجربه در مدیریت تیم های جهانی و کمپین های چند میلیون دلاری است. پیشینه وی در استراتژی برند ، طراحی بصری و مدیریت حساب ، رویکرد آگاهانه اما رقابتی او را آگاه می کند.

2. از نظر کاری که انجام می دهید ، از چه جنبه هایی علاقه دارید و چرا؟
آنچه را بیشتر دوست دارید در مورد کار خود قرار دهید.

مدیسون از اشتیاق او به درک تفاوت های ظریف تبلیغات متقابل فرهنگی دامن می زند. او خود را "دانشجو برای همیشه" می داند ، مشتاق هر دو پایه گذاری آکادمیک خود در روانشناسی و جامعه شناسی است و با آخرین راهبردهای بازاریابی دیجیتال از طریق ادامه تحصیل و پیشرفت حرفه ای در ارتباط است.

3. برخی از بزرگترین موفقیتهای حرفه ای و شخصی خود را چه می دانید؟
چگونه ویژگی های شما در دستیابی به این دستاوردها نقش داشته است؟ تا آنجا که می توانید خاص باشید.

گرسنگی او برای دانش و اراده برای تبدیل اطلاعات به عمل ، به موفقیت اخیر وی در گروه راکول کمک کرده است. در آنجا ، وی کمپین های بین المللی برنده جوایز را برای مارک های سنگین مانند پوما ، گوچی و رولکس رهبری کرد.

در همین حال ، او با اجرای روش های مدیریت استراتژیک پروژه و اطمینان از تعادل کار و زندگی برای تیمش ، بهره وری بخش خود را به شدت بهبود بخشید. مدیسون معتقد است ذهن آگاهی در محیط کار برای